Αν και οι εταιρείες εστιάζουν χιλιάδες δολάρια για την εξωτερική εξυπηρέτηση πελατών με την ελπίδα της προσέλκυσης και διατήρησης πελατών, δίνεται ελάχιστη προσοχή στην επίδραση κακή εσωτερική εξυπηρέτηση των πελατών έχει την ικανοποίηση του πελάτη. Όλα ξεκινούν εντός του οργανισμού σας! Αργά ή γρήγορα το αποτέλεσμα κυματισμός φτάνει τους πελάτες σας. Για να περπατήσετε πραγματικά μιλάμε υπηρεσία σας, βεβαιωθείτε ότι τη δέσμευσή σας για την εσωτερική εξυπηρέτηση των πελατών ταιριάζει με την εξωτερική εστίαση της εταιρείας σας σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών.
Όταν σκεφτόμαστε εξυπηρέτησης πελατών σκεφτόμαστε προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών πάνω από ένα πάγκο ή πάνω από το τηλέφωνο. Αλλά εξυπηρέτησης πελατών συμβαίνει μέσα στον οργανισμό σας, καθώς και. Πόσο καλά είναι το προσωπικό σας εξυπηρετούν εσωτερικούς πελάτες της: άλλα τμήματα, τη διαχείριση, τους προμηθευτές και τους συμβούλους της; Είτε το πιστεύετε είτε όχι, είναι όλα μετράει. Εσωτερική εξυπηρέτηση των πελατών αναφέρεται σε υπηρεσία που κατευθύνεται προς τους άλλους μέσα στον οργανισμό σας. Αναφέρεται στο επίπεδο της ανταπόκρισης, την ποιότητα, την επικοινωνία, την ομαδική εργασία και το ηθικό.
Ορίζω Εσωτερική Εξυπηρέτησης Πελατών ως αποτελεσματικά εξυπηρετούν άλλες υπηρεσίες εντός του οργανισμού σας. Πόσο καλά θα παρέχει άλλες υπηρεσίες με την υπηρεσία, τα προϊόντα ή τις πληροφορίες για να τους βοηθήσει να κάνουν τη δουλειά τους; Πόσο καλά μπορείτε να ακούτε και την κατανόηση τις ανησυχίες τους; Πόσο καλά την επίλυση των προβλημάτων για κάθε άλλο για να βοηθήσει τον οργανισμό σας να πετύχει;
<β> Teaming με επιτυχία </ b>
Πόσο καλά θα συνεργαστεί με άλλες υπηρεσίες; Μήπως το τμήμα Marketing σας να επικοινωνεί καλά με το Νομικό Τμήμα; Μήπως Εκπλήρωση σχετίζεται και με την αποστολή και λήψη; Κάνετε Catering και εγκαταστάσεις λειτουργούν καλά μαζί; Όταν ήρθε η ώρα για να επικοινωνούν με άλλους από διαφορετικά τμήματα δεν παίρνετε μια βαθιά ανάσα, ή το χαμόγελο και να απολαύσετε την ευκαιρία να ανανεώσει την επαφή με συναδέλφους από άλλες χώρες στην εταιρεία;
Ως διευθυντής μπήκα μία φορά εκδοτική εταιρεία και βρέθηκα στη μέση ενός πολέμου μεταξύ των υπηρεσιών. Παραγωγή αγανάκτησε Editorial για τον τρόπο με τον οποίο έχασε τις προθεσμίες και παραδίδονται κακής ποιότητας αντίγραφο. Αντίθετα, Editorial είχε λίγο σεβασμό για τα προκύπτοντα χειρόγραφα που έλαβε πίσω από την παραγωγή, γεμάτη από λάθη και παραλείψεις. Κακή ομαδική εργασία, κακή επικοινωνία και μυωπικό τρόπο σκέψης οδήγησε σε μια σκλήρυνση των θέσεων πάροδο του χρόνου. Ο καθένας νοιαζόταν για το τελικό προϊόν, αλλά ήταν ασκεί πίεση σε κάθε άλλη χωρίς να
Tidak ada komentar:
Posting Komentar