Sabtu, 30 Agustus 2014

τας την οργή τ

θυμός αποκλείει ορθολογισμού. </ b>
Angry πελάτες απλά δεν μπορεί να εξορθολογιστεί. Αυτό είναι επειδή είναι τόσο απορροφημένοι στο συναίσθημα του θυμού ότι όλα όσα λέτε φιλτράρεται μέσα από τα συναισθήματά τους. Ο θυμός είναι ένα συναίσθημα και τα συναισθήματα που βιώνουν στη δεξιά πλευρά του εγκεφάλου. Εξορθολογισμό, την επίλυση προβλημάτων, ακούγοντας, και των διαπραγματεύσεων είναι όλες οι δραστηριότητες αριστερά-εγκεφάλου και θυμωμένος πελάτης σας έχει κολλήσει στη δεξιά πλευρά του εγκεφάλου, και ως εκ τούτου δεν μπορεί να αναμένεται ότι θα εξορθολογίσει σας.

<β> 2 θυμός πρέπει να αναγνωριστεί. </ b>
Δεν είναι παραγωγικό για να αγνοήσετε το θυμό ή μύτες των ποδιών γύρω από αυτό. Υπάρχει κάτι που είναι γνωστό ως αλυσίδα της επικοινωνίας. Όταν οι άνθρωποι επικοινωνούν, ότι αναμένουν από το πρόσωπο ή τα πρόσωπα που επικοινωνούν με να ανταποκριθούν ή να αντιδράσουν ... αυτή η απάντηση ή αντίδραση είναι ένας κρίκος στην αλυσίδα της επικοινωνίας. Μια αποτυχία να ανταποκριθεί στην επικοινωνία αφήνει την αλυσίδα της επικοινωνίας αποσυνδεδεμένο ... σπασμένα. Για παράδειγμα, Αν πάω με τα πόδια στο γραφείο μου και να πω ... "Γεια Sherry, πώς είσαι;" .... και λέει απολύτως τίποτα, που έχει σπάσει την αλυσίδα της επικοινωνίας. Και αυτό αφήνει αίσθηση δύσκολη, ίσως αμηχανία.

Εάν ένας πελάτης εκφράζει την οργή ​​και αδυνατούν να ανταποκριθούν σε αυτό, η αλυσίδα επικοινωνίας είναι σπασμένα και ο πελάτης αισθάνεται σαν να μην παίρνουν μέσα, ότι εσείς δεν ακούτε. Έτσι, ο πελάτης μπορεί να μιλήσει πιο δυνατά για να κάνουν το σημείο του ή της. Θα μπορούσε να γίνει πιο οργισμένη και πιο δύσκολη, καθώς καταφεύγουν σε ό, τι χρειάζεται για να αισθάνονται ακουστεί και να κατανοηθεί. Μπορείτε να κρατήσετε θυμωμένος πελάτες σας από το να θυμώνουν αναγνωρίζοντας την οργή τους και την απάντηση σε αυτή. Μπορείτε να απαντήσετε στο θυμό με μια δήλωση όπως, «Σαφώς είσαι αναστατωμένος και θέλω να ξέρετε ότι για να φτάσουν στο κάτω μέρος του αυτό είναι εξίσου σημαντικό για μένα, όπως είναι για εσάς." Αυτή η κατάσταση άμεσα και αντιμετωπίζει επαγγελματικά θυμό - without- κάνοντας τον πελάτη εξαγριώνει ακόμα περισσότερο. Τώρα που ο θυμός έχει αναγνωριστεί, έχετε ολοκληρώσει την αλυσίδα της επικοινωνίας.

<b> 3. Πρώτον, διάχυτη οργή​​. </ b> Η έρευνα έχει δείξει ότι μια προσέγγιση για την επίλυση προβλημάτων που τονίζει θυμό διάχυση πρώτα αποτελέσματα σε μικρότερο κέρδος από την εταιρεία. Αν το πρώτο έργο για την εκτόνωση του θυμού και στη συνέχεια να προχωρήσουμε στην επίλυση προβλημάτων, θα διαπιστώσετε ότι η επικοινωνία είναι πολύ πιο εύκολο / γιατί ο πελάτης σας είναι πραγματικά σε θέση να σας ακούσω. Επίλυσης προβλήματος είναι πλέον δυνατή, επειδή ο πελάτης σας είναι ήρεμος και σε θέση να εξορθολογιστεί. Ξεκινώντας τη διαδικασία επίλυσης προβλημάτων πριν από την αντιμετώπιση και διάχυσης θυμός κάνει τη δουλειά σας πολύ πιο δύσκολη, επειδή ο πελάτης σας είναι η συναισθηματική και δεν είναι σε θέση να εξορθολογιστεί πλήρως. Εάν έχετε προσπαθήσει να λύσει το πρόβλημα ή να διαπραγματευτ

Tidak ada komentar:

Posting Komentar