Sabtu, 30 Agustus 2014

η σας τι θέλουν-μια συναισθηματική αντίδραση. Όταν δεν παίρνετε το δόλωμα, το δύσ

1 συγγνώμη. </ b> Μια συγγνώμη κάνει τον θυμωμένο πελάτη αισθάνονται ακουστεί και να κατανοηθεί. Είναι διαχέεται και θυμό και σας επιτρέπει να αρχίσετε να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη. Όχι μόνο αυτό, αλλά και πιλοτικές μελέτες έχουν δείξει ότι η απλή πράξη της συγγνώμη έχει μειωθεί αγωγές, οικισμός, και το κόστος της άμυνας. Θα πρέπει να ζητήσω συγγνώμη από τους πελάτες ανεξαρτήτως υπαιτιότητας. Βεβαίως, η απολογία πρέπει να διατυπωθεί προσεκτικά. Εδώ είναι ένα παράδειγμα από μια ειλικρινή, αλλά προσεκτική απολογία:
«Παρακαλώ δεχθείτε τα ειλικρινή και ανεπιφύλακτη μου συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία μπορεί να σας προκάλεσε."

<β> 2 Them Softly Σκότωσε Με Διπλωματίας. </ b> Αυτή η απλή φράση ποτέ δεν μου έχει αποτύχει: "Προφανώς, έχουμε να σας αναστατώσει και θέλω να ξέρετε ότι για να φτάσουν στο κάτω μέρος του αυτό είναι εξίσου σημαντικό για μένα, δεδομένου ότι είναι σε σας." Όταν λέτε αυτό , ο θυμός αρχίζει να διαλύσει. Έχετε αντιμετωπίσει το θυμό άμεσα και μη αμυντικά και δεν έχουν τραβηχτεί μέσα από το δράμα της επίθεσης.

<β> 3 Μετάβαση στη λειτουργία του υπολογιστή. </ b> Για να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία του υπολογιστή σας να λάβει σχετικά με τις διατυπώσεις ενός υπολογιστή. Θα μιλήσω γενικά, χωρίς συναίσθημα, και να μην πάρετε το δόλωμα θυμωμένος ή δύσκολος πελάτης σας ρίχνει σας. Τα λόγια σας, τον τόνο, και η στάση είναι εντελώς απρόσωπο και ουδέτερο - (Σκεφτείτε το αυτοματοποιημένο σύστημα απόκρισης μιλάτε για όταν σας καλούν ασύρματη τηλεφωνική εταιρεία ή τράπεζα σας.)

Αυτή η "λειτουργία του υπολογιστή" απάντηση εκτρέπει, διαχέεται, και αφοπλίζει πελάτες θυμωμένος γιατί να μην προσθέσετε λάδι στη φωτιά, δίνοντας δύσκολο πελάτη σας τι θέλουν-μια συναισθηματική αντίδραση. Όταν δεν παίρνετε το δόλωμα, το δύσκολο πελάτης αναγκάζεται να σταματήσει νεκροί στις διαδρομές τους. Κα pupuk merk hantu hormon herbal hayati zpt asli hewan ikan gaharu durian coklat termurah ι αυτό σημαίνει ότι θα ανακτήσουν τον έλεγχο (και εμπιστοσύνη).

Η προσέγγιση Λειτουργία Υπολογιστών Εν Δράσει

Ας πούμε ότι ο πελάτης σας λέει:

«Δεν δίνουν ad *** για τους πελάτες. Μόλις πάρετε έναν πελάτη κλειδωμένη σε ένα συμβόλαιο, η πτυχή της υπηρεσίας είναι πάνω."

Ενώ μπορεί να είναι δελεαστικό να τροφοδοτήσουν τη φωτιά με μια εξίσου εχθρική απάντηση, όπως «Ποιο είναι το πρόβλημά σας, ερπυσμός;" δεν λαμβάνουν το δόλωμα. Εάν πάρετε το δόλωμα, η κατάσταση θα κλιμακωθεί και μόνο τίποτα παραγωγικό ή θετικά θα προκύψουν. Μια απάντηση λειτουργία του υπολογιστή μπορεί να μοιάζει κάπως έτσι:

"Είμαι βέβαιος ότι υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που πιστεύουν ότι δεν ενδιαφέρονται για την εξυπηρέτηση των πελατών."

"Οι άνθρωποι παίρνουν ενοχλημένος όταν δεν παίρνουν αμέσως τη βοήθεια που χρειάζονται."

Tidak ada komentar:

Posting Komentar